Company picture

Автоматизація автотранспортних підприємств

13 років поспіль наша компанія автоматизує автотранспортні підприємства та підрозділи компаній зі своїм автопарком. Ми набули великого досвіду в цій справі та розробили програмні продукти для різних задач та на різний «гаманець».

Впроваджені нами програми успішно працюють як у малих підприємствах, де є до 10 автомобілів, так і в найбільших перевізниках України.

При виборі рішення необхідно розуміти: чим більшу деталізацію в звітах Ви бажаєте отримати, тим більше інформації необхідно в програму ввести. Якщо компанія невелика, то внесення великої кількості інформації коштує дорого і не окупиться. Тому – автоматизуємо ключові функції та даємо ключові точки контролю.

Для бухгалтера для додаткового обліку автотранспорту, шляхових листів, заправок в Бухгалтерії 8 або в УТП пропонуємо продукт BGS: Облік автотранспорту.
Якщо окрім простого обліку Ви хочете контролювати витрати та бачити рентабельність в розрізі транспортних засобів, але менеджери не працюють с Замовленнями на перевезення, а весь облік веде бухгалтерія, то для Вас пропонуємо продукт BGS: Облік міжнародних автоперевезень.
Для роботи с Замовленнями на перевезення, контролю стадій їх виконання, умов перевезення, а також ведення детального обліку свого автотранспорту, палива, ремонтів та контролю витрат і рентабельності в розрізі транспортних засобів чи водіїв пропонуємо продукт Управління автотранспортом Стандарт.
Для міжнародних автоперевізників зі своїм автопарком, які ведуть детальний облік Замовлень на перевезення, контролюють проходження стадій Замовлення, ведуть облік у багатьох валютах, оформлюють рахунки на різних мовах та контролюють рентабельність в розрізі кругорейсів пропонуємо продукт BGS:Управління міжнародними автоперевезеннями.

Читати далі

Замовляйте дзвінок і отримайте безкоштовну консультацію прямо зараз!

Нам довіряють:

Partner logo
Partner logo
Partner logo
Partner logo

Чому саме ми?

Наша компанія є безперечним лідером з автоматизації автопідприємств на ринку України: більше сотні підприємств різних масштабів та галузей.

В проекті приймають участь експерти з досвідом автоматизації автотранспортних підприємств, чий досвід Ви можете використати для оптимізації бізнес-процесів свого підприємства.

Ми пропонуємо готові рішення, але при їх виборі йдемо від Ваших бізнес-задач та адаптуємо рішення під Ваші запити.

Переваги автоматизації

Зменшення витрат У багатьох підприємств є «чорні діри» в деяких царинах обліку, крізь які «витікають» гроші. В результаті автоматизації ці області покриваються системою і «діри» затягуються. Найчастіше це облік палива, запчастин, матеріалів та ремонтів. Також покращується документообіг: рахунки виставляються вчасно, платежі приходять регулярно. Штрафи та простої, пов’язані зі своєчасним оформленням документів суттєво зменшуються.
Iнформаційний простірВся інформація про діяльність підприємства знаходиться в одному інформаційному просторі: довідники, інформація про конкретні рейси, замовлення, перевезення та загальна інформація для аналізу (статистика, звіти). Доступ до бази даних може бути наданий з будь-якої точки світу кожному співробітнику відповідно до його повноважень.
Легкi розрахунки Зникає необхідність робити складні розрахунки вручну. Це, наприклад, розрахунки палива, відрядної зарплати водіїв, розрахунок вартості перевезень.
Автоматична обробка Не треба більше «малювати» друковані форми вручну в MS Word та Excel – вони формуються автоматично на підставі одноразово внесених в систему даних.
Гнучкість в роботі Під час впровадження є можливість внести необхідні інновації в робочі процеси компанії, зробити те, до чого не доходили руки, та здійснити свої відкладені раніше плани.

Виберіть свого консультанта

У нас працюють консультанти з різним досвідом, Ви завжди можете вибрати такого, який відповідає Вашим потребам та корпоративним вимогам.

Записатись на консультацію
)