Company picture

Бухгалтерія 8

Програмний Продукт "Бухгалтерія 8" – створений для організацій з будь-яким видом комерційної діяльності для ведення бухгалтерського й податкового обліку, та підготовки обов’язкової (регламентованої) звітності
Опис:
"Бухгалтерія 8" забезпечує вирішення всіх завдань, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства, якщо бухгалтерська служба повністю відповідає за облік на підприємстві, включно з, наприклад, випискою первинних документів, обліком продажів тощо. Це прикладне рішення також можна використовувати виключно для ведення бухгалтерського та податкового обліку, а завдання автоматизації інших служб, наприклад, відділу продажів, вирішувати спеціалізованими конфігураціями або іншими системами.
До складу "Бухгалтерії 8" включений план рахунків бухгалтерського обліку, що відповідає Наказу Міністерства Фінансів України "Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку й Інструкції про його використання" від 30 листопада 1999 р. № 291. Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідають вимогам законодавства щодо ведення бухгалтерського обліку і відображення даних у звітності. За необхідності користувачі можуть самостійно створювати додаткові субрахунки й розрізи аналітичного обліку.
Облік "від документа" й типові операції
Основним способом відображення господарських операцій в обліку є введення документів конфігурації, що відповідають первинним бухгалтерським документам. Крім того, допускається безпосереднє введення окремих проводок. Для групового введення проводок можна використовувати типові операції — простий інструмент автоматизації, який користувач може легко і швидко настроїти.

Ведення обліку діяльності кількох організацій
За допомогою "1С:Бухгалтерії 8 для України" можна вести бухгалтерський і податковий облік господарської діяльності кількох організацій. Облік для кожної організації можна вести в окремій інформаційній базі. Водночас "1С:Бухгалтерія 8 для України" надає можливість ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох організацій у загальній інформаційній базі (причому в ролі окремих організацій можуть виступати індивідуальні підприємці). Це зручно, якщо їх господарська діяльність тісно пов’язана між собою: можна використовувати загальні списки товарів, контрагентів (ділових партнерів), співробітників, складів (місць зберігання), тощо, а обов’язкову звітність формувати роздільно.

Прикладне рішення розроблене на сучасному інтерфейсі "Таксі". Основні характеристики нового інтерфейсу "Таксі":
великий шрифт;
збільшений робочий простір;
нова система навігації: панель інструментів, панель відкритих вікон, меню розділів;
доступ до повнотекстового пошуку, вибраному, меню функцій та історії з будь-якого вікна;
зручний пошук у списках, управління пошуком;
можливість додати до вибраного як об’єкти (документи, елементи довідників та ін.), так і команди.
Налаштуваннями параметрів обліку передбачено низку функціональних опцій. Відключення функціональної опції призводить до виключення з інтерфейсу конфігурації документів (закладок і реквізитів документів), звітів, довідників, пов’язаних з опцією. Відключення функціональної опції не призводить до вилучення об’єктів конфігурації: у разі подальшого включення функціональної опції документи, довідники та звіти повертаються до інтерфейсу.
Передбачені такі функціональні опції:
Ведеться облік розрахунків у валюті.
Ведеться облік зворотної тари.
Ведеться облік бланків суворого обліку.
Ведеться діяльність за договорами комісії.
Ведеться роздрібна торгівля.
Ведеться виробнича діяльність.

Програма також включає такі сервісні можливості: робота з програмою через інтернет;
повнотекстовий пошук даних — пошук довільного тексту у всіх об’єктах конфігурації (документам, довідникам тощо);
завантаження курсу валют з інтернету;
завантаження класифікаторів (адресних, основних засобів тощо);
можливість використовувати на вибір російську або українську мову інтерфейсу користувача;
можливість вибрати варіант поставки з посібником користувача російською або українською мовою.
та інші.

Автоматичне оновлення конфігураціїУ конфігурацію включений помічник оновлення конфігурації, який дозволяє отримати інформацію про останні оновлення, розміщені на сайті підтримки користувачів у мережі інтернет, й автоматично встановити виявлені оновлення. Якщо файл оновлення вже отриманий, то помічник дозволяє провести оновлення з використанням файлу постачання оновлення (*.cfu) або файлу постачання конфігурації (*.cf) з будь-якого локального або мережевого каталогу.

Замовляйте дзвінок і отримайте безкоштовну консультацію прямо зараз!

)