Company picture

Управління невеликою фірмою

Програмний Продукт "Управління невеликою фірмою" – це комплексне рішення, розроблене для управління, контролю та нефіскального оперативного обліку на підприємствах малого бізнесу. Дозволяє організувати єдину інформаційну систему на підприємстві. Програма реалізована повністю на керованих формах, це дозволяє працювати з системою з будь якої точки світу.
Опис:"Управління невеликою фірмою" - це готове рішення для управління та обліку на підприємствах малого бізнесу. У програмі реалізовано все найнеобхідніше для нефіскального оперативного обліку, контролю, аналізу та планування на підприємствах з такими напрямами діяльності, як надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, виробництво продукції, торгівля. Рішення допомагає підвищити ефективність роботи компанії, надаючи власникам і керівникам широкий спектр інструментів для управління, а співробітникам - нові можливості для продуктивної роботи.
Рішення не перевантажено зайвим функціоналом, його можна легко налаштувати на особливості організації управління та обліку в компанії - це забезпечує можливість "швидкого старту" і зручність щоденної роботи. Програма реалізована повністю на керованих формах. Це дозволяє використовувати її в режимі товстого, тонкого або web клієнта, тобто працювати з системою з будь якої точки світу. Для організації такої схеми роботи можна використовувати, наприклад, сервіс 1С:Лінк. Програма має україномовний, та російськомовний інтерфейси.
Реєстрація господарських операцій та формування первинних документів господарської діяльності підприємства - торгово-закупівельних, фінансових, складських, виробничих та інших операцій. – Реєстрація операцій виконується за допомогою зрозумілих екранних форм-аналогів паперових документів з отриманням необхідних друкарських форм.

Всі дані - в єдиній інформаційній базі:

  • База клієнтів;

  • Банківські і касові операції, клієнт-банк, платіжний календар;

  • Розрахунки з контрагентами, персоналом;

  • Облік матеріалів, товарів, продукції;

  • Замовлення клієнтів, замовлення-наряди;

  • Планування та облік виконання робіт і надання послуг;

  • Планування та облік виробничих операцій;

  • Планування завантаження ресурсів підприємства;

  • Торгові операції, у тому числі роздрібні продажі;

  • Облік персоналу, розрахунок заробітної плати;

  • Облік витрат і розрахунок собівартості;

  • Майно, капітал;

  • Доходи, витрати, прибутки і збитки;

  • Підготовка регламентованих звітів для ФОП на ССО;

  • Фінансове планування (бюджетування) тощо.

Широкий спектр звітів забезпечує власникам, керівникам і співробітникам можливість швидко отримувати інформацію - у зручній для роботи і прийняття рішень формі, з необхідною оперативністю і деталізацією.
Програма не призначена для ведення бухгалтерського та податкового обліку - для цих цілей зручно використовувати "Бухгалтерію 8", і користуватися вивантаженням даних в це прикладне рішення.

Програму можна використовувати для декількох компаній або приватних підприємців - як незалежних, так і працюючих в рамках одного бізнесу. При зміні масштабів і структури бізнесу, підходів до управління або організації робіт програма може бути пере налаштована без великих витрат часу і грошей.

Аналітичні звіти дозволяють отримувати інформацію по всіх розрізах обліку.
Користувач може самостійно задавати рівень деталізації, параметри угрупування і критерії відбору даних у звітах, а також зберігати власні настройки звітів для подальшого використання. Завдяки цьому у кожного користувача формується перелік його особистих звітів згідно з його потребами.

На робочому столі "Пульс бізнесу" можна розмістити обрані з широкого переліку показники і діаграми. Підтримується висновок показників грошового і товарного обліку, взаєморозрахунків, продажів і фінансового аналізу.
Показники та діаграми розміщені в окремих колонках робочого столу. Внизу кожної колонки знаходиться кнопка додавання нового показника або діаграми. Зміна налаштувань показників і діаграм є через контекстне меню. Кожне значення можна розшифрувати в окремому звіті.
Також є можливість введення основних робочих документів прямо з форми монітора: Замовлення покупця, Рахунок на оплату, Видаткова накладна, Прибуткова накладна, Надходження на рахунок або в касу і Витрата з рахунку або з каси.
Реалізовані основні звіти для ФОП на спрощеній системі оподаткування
Звіт Декларація платника єдиного податку ФОП;
Звіт Форма 1-ДФ;
Звіт Книга доходів і витрат;
Звіт по ЄСВ.

Реальна користь від автоматизації - вже через кілька днів або тижнів.
"Управління невеликою " - це готове рішення, яке можна швидко запустити в експлуатацію, а при зміні масштабів бізнесу, підходів до управління або організації робіт налаштувати на новий лад без великих витрат часу і грошей.

Одна програма замінює десятки таблиць, документів і звітів на вашому столі і на комп'ютері - всі дані реєструються і зберігаються в єдиній інформаційній базі. Програма пам'ятає все - кожного покупця, ціни, знижки, замовлення, зобов'язання, договори.
Інформація для прийняття рішень - по одному натисненню мишкою.
"Рух грошових коштів",
"Платіжний календар",
"Доходи і витрати, прибутки і збитки",
"Розрахунки з дебіторами/кредиторами",
"Стан замовлень",
"Динаміка і аналіз продажів",
"План-графік робіт" та "Завантаження ресурсів", інші управлінські звіти.

Все під контролем - ведення графіків виконання робіт і виробництва, завантаження ресурсів, відвантажень і поставок товарів, нарядів і завдань співробітників забезпечує оперативний контроль діяльності.
Широкі можливості для планування діяльності - фінансове планування (бюджетування), планування продажів, завантаження персоналу, завантаження ресурсів підприємства та інше.
Праця керівників і співробітників стає більш продуктивною - за рахунок автоматизації рутинних операцій, швидкої і зручної підготовки інформації для прийняття рішень на різних рівнях. Сучасний ергономічний інтерфейс забезпечує легкість освоєння для початківців і високу швидкість роботи для досвідчених користувачів.
Ваших знань достатньо - щоб використовувати програму, не потрібно знати бухгалтерський і податковий облік. Програма не перевантажена зайвими можливостями, в ній реалізовано все тільки найнеобхідніше для обліку, контролю, аналізу та планування в малому бізнесі.
Доступ до інформації з будь-якої точки земної кулі - через Інтернет.
Мобільна версіяМобільна прикладна програма "Управління невеликою фірмою" є на сайтах Goоgle play і App Store.
Мобільна версія призначена для роботи із замовленнями на смартфонах і планшетах з операційними системами iOs і Android. При цьому здійснюється синхронізація з інформаційною базою "Управління невеликою фірмою для України", яка розгорнута локально.

Функціональні можливості УНФ для мобільних пристроїв: швидкий і зручний оперативний облік замовлень, в тому числі відбір замовлень за ознаками "неоплачені", "невідвантажені" та іншими критеріями;
ведення бази покупців і постачальників з їх телефонами та електронними адресами;
облік боргів покупців і постачальникам;
облік товарів:
залишки на складі;
ціна закупівлі;
ціна продажу;
фотографії товарів;
облік оплати замовлень, звіт по рухах грошових коштів;
використання камери пристрою, як сканера штрих-кодів;
розрахунок валового прибутку;
відправка рахунків на оплату через e-mail та SMS;
друк звітів і документів на принтерах WiFi і Bluetooth;
підтримка російськомовного та україномовного інтерфейсів (мова інтерфейсу залежіть від мови, що використовується на мобільнім пристрої).

Між УНФ та інформаційною базою "Управління невеликою фірмою" здійснюється обмін наступною інформацією:
нові замовлення,
оплата замовлень,
залишки товарів.

Підтримується спільна робота однієї й тієї ж інформаційної бази як з одним мобільним пристроєм, так і з декількома мобільними пристроями з різними операційними системами.

Замовляйте дзвінок і отримайте безкоштовну консультацію прямо зараз!

)