Company picture

Управління торгівлею

Програмний Продукт "Управління торгівлею" – система створена для підвищення ефективності роботи торгового підприємства. Рішення допоможе збільшити продуктивність праці всіх служб, працювати з оперативною інформацією на даний момент часу, швидко і в зручній формі одержувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях. Програма реалізована повністю на керованих формах, це дозволяє працювати з системою з будь якої точки світу.
Опис:
Програмний продукт "Управління торгівлею" - це сучасний інструмент для підвищення ефективності бізнесу торгового підприємства та інтернет-магазинів.
Рішення дозволяє:
збільшити продуктивність праці всіх служб торгового підприємства;
працювати з оперативною інформацією, яка відбиває поточний стан підприємства на даний момент часу;
швидко і в зручній формі одержувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях.

Автоматизує наступні напрямки торговельної діяльності:
планування та план-фактний аналіз продажів і закупівель;
управління продажами (включаючи оптову, роздрібну та комісійну торгівлю);
управління поставками;
управління складськими запасами, зокрема адресним складом за простою або ордерної схемою; управління відносинами з постачальниками та замовниками; управління замовленнями покупців і внутрішніми замовленнями підрозділів; самообслуговування клієнтів через web; правління взаємодією з клієнтами через торгових представників;
обробка претензій;
управління грошовими коштами, зокрема формування платіжного календаря;
облік і аналіз комерційних витрат;
управління взаєморозрахунками з замовниками, постачальниками і підзвітними особами;
аналіз цін і управління ціновою політикою;
інтеграція з торговим обладнанням;
інтеграція з "Бухгалтерією 8", "Роздріб";
моніторинг та аналіз ефективності торговельної діяльності.

Застосування для управління продажами в дистрибуції, проектними продажами, велико і дрібнооптовою торгівлею.
Для підвищення ефективності "довгих" продажів, у системі передбачена можливість автоматизації повного процесу управління угодою, починаючи з моменту узгодження комерційної пропозиції на підставі даних про первинний інтерес клієнта в оформленій з ним угоді, продовжуючи формуванням комерційної пропозиції, узгодженням вартості, графіка оплати і поставок, укладенням договору забезпеченням угоди товаром, і закінчуючи контролем виконання зобов'язань щодо оплати та відвантаження.
Крім того, реалізовано спрощений режим управління процесом продажу з ручним переміщенням по етапах. Допускаються різні види процесів, з різним складом етапів. Для них підтримується зберігання допоміжних документів - регламентів, інструкцій, шаблонів документів й інших матеріалів, необхідних при відпрацюванні процесу.
Всі процеси продажу (угоди) реєструються в системі. Вони об'єднують в єдине ціле всю інформацію, накопичену в системі в ході підготовки та виконання продажу: електронну пошту, відомості про дзвінки, зустрічі, оформлення замовлення, рахунки, накладні, додаткові файли і т. д. Це допомагає максимально зручно організувати роботу менеджерів з продажу.
Використання регламентованих процесів продажів дозволяє управляти якістю обслуговування клієнтів, та оперативно отримувати інформацію: терміни обробки операцій на етапах процесів продажів;
вузькі місця процесів (кількість програшів і втрачений потенціал на етапах);імовірнісний прогноз надходження грошових коштів;
графічне (у вигляді діаграми "воронка продажів") подання стану процесів продажів;
докладний стан процесів: кількість угод (в роботі, виграних і програних) і потенціал по етапах процесів продажів;
відхилення від середніх значень по менеджерам, партнерам та видами угод.

На підставі статистики угод можна оцінити ймовірність їх успішного здійснення. Таким чином, система автоматизує і підтримує не тільки стадію продажу, а й підготовку продажів. Система дозволяє аналізувати ступень задоволення первинного попиту клієнтів. Всі ці можливості дозволяють вдосконалити роботу відділу продажів.
Самообслуговування клієнтів
У програмі передбачена можливість самостійної реєстрації замовлень клієнтами через Інтернет. Клієнту дається доступ до інформаційної бази і вказується пароль входу.
Працюючи в системі самообслуговування, клієнт може виконати наступні дії:
Подивитися загальну інформацію по своїх замовленнях.
Оформити нове замовлення, вказати спосіб доставки. При підборі в замовлення, клієнт може переглянути картку товару з коротким описом і фотографією товару.
Подивитися стан замовлень.
Проконтролювати стан взаєморозрахунків, уточнити свої дані;
Зареєструвати скаргу або претензію, бачити стан її обробки;
Зареєструвати заявку на повернення;
Оформити звіт про продажі, якщо клієнт є комісіонером;
Оформити акт розбіжностей під час приймання товарів;
Зареєструвати плани по закупкам товарів.

Отримувати автоматичні повідомлення за результатами подій в інформаційній базі або на основі аналізу даних.
Інформація, яка введена зовнішнім користувачем, автоматично з'являється в інформаційній базі. Замовлення, що оформлені зовнішнім користувачем, обробляються, як будь-які інші замовлення.
Управління торговими представниками
У програмі реалізована функціональність з управління торговими представниками (торговими агентами): закріплення клієнтів за агентами, призначення графіка відвідування, планування відвідувань клієнтів, формування детальних завдань зі збору замовлень і рішенням інших довільних питань. За результатами відпрацьованих завдань в інформаційній базі можуть бути автоматично створені замовлення клієнтів. Також фіксується інформація про витрати торгового представника (авансові звіти) і зібрана інформація про клієнтів.
Передбачена також можливість самостійної роботи торгових представників без оформлення попередніх завдань: Торговим представникам передається інформація про товари і клієнтів. Після роботи з клієнтами торговий представник фіксує оформлення замовлення, уточнює відомості про клієнтів або вводить дані про нових клієнтів, фіксує дані про витрати.
Аналіз діяльності торгових представників проводиться за допомогою різних звітів: можна порівняти діяльність торговельних представників з точки зору ефективності їх роботи, а також провести план-фактний аналіз діяльності торгових представників.
Спрощення використання
Низка функцій перероблені для оптимізації дій користувача у відповідності типовим сценаріями роботи: формування замовлень за потребами, робоче місце "Закриття місяця", друк цінників та етикеток, перерахунок товарів під час інвентаризації тощо;
Користувацькі інтерфейси оптимізовані з метою забезпечення простоти і зручності роботи: зокрема форми документів введення початкових залишків, довідник видів цін. Настройки і довідники по кожному розділу конфігурації, що рідко використовуються, винесені в окремий пункт і забезпечені вбудованими описами тощо.
У конфігурації реалізована базова функціональність автоматизації бізнес-процесів - універсальні механізми налаштування процесів, контролю та аналізу їх виконання, що підтримують вбудовані в типове рішення бізнес-процеси і дозволяють на конкретному впровадженні нарощувати їх склад з меншим трудовмістом.
У конфігурації реалізовано низку підсистем, механізмів і технологій, що запропоновано в якості стандартних для прикладних рішень, що розроблено в режимі "Керованих форм", зокрема: підключення зовнішнього обладнання (торгового та ін.);
друк;
формування документів у форматах .doc (Microsoft Word) і .odt (OpenOffice);
робота з файлами;
версіонування документів та ін.

Замовляйте дзвінок і отримайте безкоштовну консультацію прямо зараз!

)