Company picture

Управління торговим підприємством

Програмний Продукт "Управління торговим підприємством" – це комплексне типове рішення, розроблене для підприємств, які здійснюють будь-які види комерційної діяльності та дозволяє організувати єдину інформаційну систему на підприємстві.
Опис:
"Управління торговим підприємством" це універсальний програмний продукт для комплексної автоматизації підприємств, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності.
Прикладне рішення дозволяє автоматизувати завдання оперативного, управлінського, бухгалтерського і податкового обліку, обліку кадрів і розрахунку заробітної плати, аналізу і планування торгових операцій, підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності, що забезпечує ефективне управління сучасним торговим підприємством.
Управління торговельною діяльністю;
управління відносинами з клієнтами та постачальниками (CRM);
управління фінансами;
управління взаєморозрахунками; бухгалтерський та податковий облік;
управління запасами і складами;
управління закупівлями;
управління продажами і ціноутворення;
управління персоналом та розрахунок заробітної плати.

Прикладне рішення "Управління торговим підприємством" забезпечує наскрізну автоматизацію процесу продажів товарів на підприємстві в оптовій і роздрібній торгівлі. Підсистема включає засоби планування і контролю продажів, дозволяє вирішувати завдання управління замовленнями покупців. Підтримуються різні схеми продажів зі складу і під замовлення, в кредит або по передоплаті, товарів, прийнятих на комісію та їх передача на реалізацію комісіонеру тощо.
Ведення обліку діяльності декількох організацій
За допомогою прикладного рішення можна автоматизувати кілька організацій, при цьому в ролі окремих організацій можуть виступати індивідуальні підприємці. Облік по кожній організації можна вести в окремій інформаційній базі. У той же час є можливість обліку декількох організацій в загальній інформаційній базі. Це дозволяє використовувати єдиний інформаційний простір для всієї групи компаній.
Програма забезпечує паралельне ведення двох видів обліку — оперативного управлінського та регламентованого. Управлінський облік ведеться по підприємству в цілому, а регламентований облік ведеться окремо для кожної організації (юридичної особи або індивідуального підприємця). Управлінський облік по підприємству може вестися в будь-якій обраній валюті, бухгалтерський і податковий облік ведеться в національній валюті. Регламентована звітність для кожної організації формується роздільно.
Інтегровані засоби роботи з електронною поштою
У конфігурацію вбудовано засоби роботи з електронною поштою, які дозволяють значно підвищити оперативність роботи, в першу чергу підрозділів, відповідальних за роботу із клієнтами та постачальниками, збут, закупівлі і маркетинг. Поштовий клієнт має звичний інтерфейс і зручний в роботі. Серед можливостей по роботі з поштою:
реєстрація кореспонденції, призначення виконавців і контроль виконання;
ведення історії переписки по кожному контрагенту;
створення як індивідуальних, так і "публічних" (групових) поштових адрес і розмежування доступу до них для різних груп користувачів;
імпорт контактної інформації з поширених поштових клієнтів;
автоматична відправка листів по настанню запланованих подій (наприклад, нагадування про оплату);
організація розсилок електронних листів.

Побудова територіально розподілених систем
В "1С:Підприємство 8" реалізовано механізм управління розподіленими інформаційними базами, який забезпечує роботу єдиного прикладного рішення (конфігурації) з територіально рознесеними базами даних, об'єднаними у багаторівневу ієрархічну структуру.
Це дає змогу будувати на основі конфігурації "Управління торговим підприємством" рішення для підприємств мережевої або холдингової структури, що дозволяють ефективно управляти бізнесом і бачити картину "в цілому" з необхідною для прийняття рішень оперативністю.

Замовляйте дзвінок і отримайте безкоштовну консультацію прямо зараз!

)