«BAS Документообіг КОРП» зі знижкою в 50%
Вам потрібна автоматизація документообігу, але напевно ви все ще вагаєтесь та замислюєтесь: «Навіщо нам цей продукт?» Хочемо трохи розповісти, як "BAS Документообіг КОРП" може полегшити вашу роботу.
Уявіть, що вам не потрібно бігати з кабінету в кабінет, або спеціально виділяти час, враховуючи завантаженість колег, щоб зібрати нараду для узгодження важливих для вашого підприємства документів як внутрішніх, так і документів (договорів, заявок тощо) з постачальниками, підрядниками або покупцями. А ще не загубити ці документи, та завжди мати їх під рукою. І при цьому, ще треба перевіряти виконавчу дисципліну при віддаленій роботі співробітників (облік робітників, які працюють вдома, облік простоїв, звітність по віддаленій роботі). Ми скажемо вам, що усе можливо робити не виходячи з дому. Вам навіть не потрібні будуть інші месенджери для спілкування, ви можете робити це в "BAS Документообіг КОРП".
Ще одне, це можливість безшовної інтеграції з програмами "BAS ERP" і "BAS Комплексне управління підприємством" або обміну з іншими конфігураціями (Управління торговим підприємством, Управління невеликою фірмою та інших) за правилами, що йдуть у поставці "BAS Документообіг КОРП", дозволять інтегрувати електронний документообіг у корпоративну систему автоматизації за мінімальний час і з мінімальними витратами.
І все це зараз ви можете придбати за спеціальною ціною:
1. «BAS Документообіг КОРП» зі знижкою в 50%, нова ціна 31200 грн. буде діяти до 31.12.2020р.
2. "BAS Документообіг КОРП. Антикризовий комплект на 50 користувачів + сервер 64х" зі знижкою в 30%, ціна 145000 грн. хочу підкреслити, що ви заощаджуєте 60000 гривень. Заманливо? Тоді поспішайте придбати цей комплект до кінця серпня 2020 року.