+38 (044) 502-69-06au.moc.sgb%40eciffo
Програмний Продукт "Кермо" – універсальне модульне рішення, яке підійде, як внутрішньому автопарку торгово-промислової компанії, який возить "для себе", так і комерційним перевізникам, які возять для клієнтів власним транспортом і надають експедиторські послуги.
Програма розроблена для України і має необхідні регламентовані друковані форми для підтвердження підприємством реальності здійснення господарської діяльності та понесених підприємством витрат: Подорожні листи, Накази на відрядження для водіїв, Картки обліку шин та акумуляторів. Налаштовується автоматичне заповнення наданої послуги перевезення відповідним автомобілем, причіпом, за маршрутом в Рахунках клієнтам, Актах наданих послуг та Податкових накладних (з ПДВ, без ПДВ). Автоматично формуються друковані форми Заявки на перевезення/Договору на перевезення.
Бухгалтерські документи формуються просто однією кнопкою на підставі Рейсу, який веде менеджер-логіст.При цьому ми подбали, щоб планування Рейсу було зручним і зрозумілим для логіста. І натисканням однієї кнопки він міг відправити завдання водію.
Далі водій фіксує виїзд, завантаження, розвантаження та проїзд контрольних точок за допомогою телеграм-бота. При цьому дані по фактичному пробігу автоматично записуються у Рейс. Не потрібно вносити їх вручну оператором.
Нижче наводимо коротко перелік основних функціональних можливостей програми:
Рух транспорту ● планування і виконання складних маршрутів з широкою аналітикою ● використання найманих транспортних засобів та експедиційних послуг, включаючи розрахунки з перевізниками ● контроль зайнятості автопарку та екіпажу ● облік показань і автоматичний розрахунок значення одометра на повернення при розрахунку подорожнього листа ● облік вантажу ● облік роботи обладнання та наробітку агрегатів ● розрахунок та контроль витрат паливно-мастильних матеріалів в залежності від встановлених норм витрат та умов роботи ● відстежування доходів та витрат за рейсами ● можливість закріплення складу для головного транспортного засобу ● налаштування контролів термінів дії документів ● друкована форма "Подорожнього листа" ● друкована форма "Маршрутний лист-завдання" для водіїв ● можливість ведення обліку перевезень в розрізі замовлень ● облік ДТП
Рух паливно-мастильних матеріалів та технічних рідин: ● Облік заправок ПММ трьох видів: придбання за готівку, придбання з пластикових карт, видача зі складу організації ● Відображення даних про здійснені заправки і злив палива ● Автоматичний розрахунок нормативних витрат палива згідно з діючими Методрекомендаціями ● Можливість автоматичного завантаження даних від постачальників ПММ ● Можливість автоматичного завантаження даних про залишок в баці і фактичні витрати з систем моніторінгу ● Контроль економії та перепалу за рейсами
Ремонти та запчастини: ● кількісний облік запчастин на складах ● внесення нормо-годин робіт ● облік витрат на ремонт ● спрощене заповнення документів "Ремонт" на підставі шаблонів ремонтів
Технічні контролі: ● встановлення планових термінів ТО (за пробігом/мотогодинами, за настанням фіксованої дати та/або контроль періоду використання транспортного засобу) ● додаткові налаштування початку нагадування про необхідність технічного контролю ● можливість масового планування ТО для вибраних транспортних засобів ● аналіз всіх запланових і необхідних технічних контролів за допомогою окремого звіту
Облік шин, аккумуляторів та агрегатів: ● надходження на склад ● встановлення на транспортний засіб ● облік розміщення та місця встановлення ● модернізація та контроль наробітку і цінності в розрізі моделей ● затверджені форми карток обліку шин та акумуляторів для бухгалтерії ● зручне береження відповідальних та складу комісії для списання агрегатів
Облік матеріальних цінностей (вогнегасники, аптечки, комплекти ADR та ін.): ● передача та закріплення за водієм та транспортним засобом ● контроль кількості та вартості переданих під звіт цінностей ● друковані форми передачі на водія, між водіями (при звільненні або передачі автомобіля)
Події та нагадування: ● керування подіями з транспортними засобами та взаємозв'язками з контрагентами і співробітниками ● відправка нагадувань з коментарями іншому користувачу ● планування часу за допомогою календарю нагадувань
Програмний продукт гнучкий і має можливість індивідуального налаштування необхідного набору використовуваних підсистем та прав доступу користувачів до різних об'єктів.Включає можливість валютного обліку з налаштуванням управлінського курсу, окремий облік взаєморозрахунків з контрагентами, збереження пов'язаних зовнішніх файлів, власні друковані форми замовлень на перевезення та використання телеграм-бота.