Company picture

BGS: Облік автотранспорту

Програмний Продукт "Облік автотранспорту" – рішення розроблене для автотранспортних підприємствах малого бізнесу та організацій, які мають власний транспорт та вирішує завдання управління, контролю і обліку транспорту.
Опис:
Галузеве рішення "Облік автотранспорту" призначено для автоматизації оперативного обліку в автотранспортних підприємствах і організаціях, а також в автотранспортних підрозділах торгових, виробничих та інших підприємствах, які використовують автотранспорт для власних потреб.
Програма "1С:Управління автотранспортом Стандарт" складається з восьми основних підсистем:
ТЗ і обладнання організації;
Підсистема диспетчерська;
Підсистема ПТО;
Підсистема обліку ПММ;
Підсистема обліку ремонтів;
Підсистема складського обліку;
Підсистема взаєморозрахунків;
Підсистема обліку роботи водіїв;
Підсистема обліку витрат.

Company picture

Виписка рознарядки на випуск автомобілів відбувається з урахуванням різних режимів роботи ТС і графіків роботи водіїв. При цьому програма автоматично перевіряє, чи є автомобіль придатним для виконання рейсу за наступними показниками: автомобіль не перебуває в поточному ремонті;
у автомобіля немає найближчим часом планового ТО;
у автомобіля немає документів із закінченим терміном дії (поліс ОСАГО, будь-які сертифікати і т.д.).

Програма дозволяє виписувати і обробляти шляхові листи наступних видів:
Вантажного автомобіля погодинний (Форма №4-П);
Вантажного автомобіля відрядний (Форма №4-С);
Спеціального автомобіля (Форма №3 спец);
Міжміського автомобіля (Форма №4-М);
Будівельної машини (ЕСМ2);
Автобуса не загального користування (форма №6 спец);
Легкового автомобіля (Форма №3);
Подорожні листи індивідуальних підприємців.

На підставі даних шляхових листів програма дозволяє формувати різноманітні аналітичні звіти:  Звіт по виробітку транспортних засобів;
Звіт по пробігу;
Звіт з напрацювання обладнання;
Звіт по простоям;
Журнал подорожніх листів (форма ТМФ-8);
Картка роботи транспортних засобів;
Відомість техніко-експлуатаційних показників;
Діаграма стану ТЗ.

Функціональні можливості програми дають можливість користувачам відстежувати стан автомобілів, наприклад: Автомобіль запланований в рейс (оформлена рознарядка);
Автомобіль знаходиться в рейсі;
Автомобіль в ремонті;
Автомобіль законсервований і т.д.

Оформлення таких документів, як рознарядка на випуск ТЗ, шляховий лист, ремонтний лист автоматично змінюють стан автомобіля. Крім цього користувач за допомогою спеціального документа "Диспозиція ТЗ" може задавати будь-який стан і місцезнаходження автомобіля.
Підсистема ПТООсновне призначення підсистеми ПТО - ведення довідника транспортних засобів, облік виробітку ТЗ і устаткування, контроль термінів заміни шин і акумуляторів, планування технічного обслуговування, облік ДТП, контроль закінчення термінів дії таких документів, як поліси ОСАГО, медичні довідки, водійські посвідчення та ін.
У довідниках "Транспортні засоби", "Моделі ТЗ", "Обладнання ТЗ" ведеться облік всієї необхідної інформації: Гаражний і державний номер;
Номер двигуна, шасі, кузова, VIN, колір;
Габаритні і корисні розміри;
Власна вага і вантажопідйомність;
Кількість осей і коліс;
Тип двигуна і потужність;
Вид палива і норми витрати ПММ;
Норми проходження планового ТО;
Видані документи (поліси ОСАГО, сертифікати і т.д.);
Встановлені шини, акумулятори, аптечки, рації і будь-яке інше обладнання;
Закріплений екіпаж.

Підсистема облік ПММПідсистема призначена для налаштування норм витрат ПММ, обліку надходження, видачі і витрати ПММ.
Надходження і видача ПММ оформлюється документами "Надходження товарів" і "Заправка ПММ", розрахунок витрати палива ведеться в шляхових листах. У разі повернення палива з автомобіля на склад передбачені спеціальні документи на злив ПММ.

У програмі реалізовані можливості оформлення заправок наступних видів:
Зі складу;
За готівку;
По пластиковій картці;
По талонам;
Від постачальника.

Для випадків заправок з пластикових карт в програмі реалізовані додаткові можливості обліку - завантаження даних зі звітів з деталізацією заправок і автоматичне порівняння з даними, введеними на підставі квитанцій водіїв. У поставку програми включені обробка для завантаження даних по заправках наступних процесингових центрів: Лукойл-Інтеркард;
Автокард;
Сибнефть;
ТНК-Магістраль;
Газпромнефть.

Для інших процесингових центрів, яких немає в даному списку, але які надають звіти деталізації заправок в електронному вигляді відкритого формату (DBF, Excel, txt і ін.), з невеликими доробками можна також реалізувати автоматичне завантаження цих даних в програму і їх подальшу звірку зі звітами водіїв.
Розрахунок витрат палива виконується в шляховому листі при його обробці. Нормативні витрати рахуються згідно з нормами витрат, які налаштовуються в довіднику "Моделі транспортних засобів". Всі алгоритми розрахунку реалізовані в точній відповідності з наказом міністерства транспорту і дозволяють розраховувати наступні види витрат палива: лінійна витрата на пробіг;
витрата на транспортну роботу і на зміну власної ваги;
витрата на роботу обігрівача;
витрата на роботу спец. обладнання;
витрата на додаткові операції;
витрата на запуск двигуна;
витрата на пробіг при виконанні спеціальної роботи;
витрата на простій з включеним двигуном.

Крім цього в програмі передбачений облік сезонних надбавок на витрату палива, а також надбавок на роботу в важких умовах.
Результуючі дані щодо руху ПММ представлені в наступних звітах: Відомість руху ПММ;
Відомість приходу-витрати ПММ;
Заправки ПММ;
Відомість порівняння витрат ПММ по водіях;
Відомість видачі талонів на ПММ;
Відомість порівняння заправок по пластиковим карткам.
Підсистема обліку ремонтів та сервісного обслуговування

Підсистема призначена для обліку замовлень на ремонт і сервісного обслуговування транспортних засобів, обліку виконаних ремонтів і планового ТО, заміни шин і акумуляторів, додаткової комплектації. Програма дозволяє вести облік ремонтів, виконаних як на власній ремонтній зоні, так і в сторонніх автосервісах.
Підсистема складського обліку
Підсистема призначена для проведення складських операцій: надходження товарів і матеріалів на склад, внутрішнє переміщення між складами, списання, проведення інвентаризацій. Списання матеріалів може бути виконано одним із способів: ФІФО, ЛІФО та за середнім.
В окремий складський облік винесено облік шин, акумуляторів, аптечок та іншої комплектації, так як таку комплектацію необхідно враховувати в розрізі кожної одиниці. Для шин і акумуляторів ведеться облік докладної технічної інформації.
Так само в програмі передбачені можливості групового оприбуткування шин і акумуляторів, що дозволяє значно скоротити час при введенні документів.
Підсистема обліку наданих транспортних послуг
У підсистемі управління взаєморозрахунками реалізовані функції обліку прейскурантів і тарифів, розрахунок вартості транспортних послуг, формування рахунків, актів та реєстрів за надані послуги.

Довідник тарифів має складну ієрархічну структуру, що дозволяє налаштовувати різні області дії прейскурантів: для контрагентів і договорів контрагентів, для маршрутів, для моделей ТЗ. Тарифи можуть бути заведені на будь-який параметр виробітки, програма дозволяє налаштовувати залежність величини тарифу від обсягу виконаної роботи, встановлювати фіксовані тарифи.

Розрахунок вартості наданих транспортних послуг виконується при обробці шляхових листів в товарно-транспортних документах (аналоги талонів замовників, ТТН). Програма автоматично розраховується вартість послуг на підставі введених тарифів.

Підсистема обліку роботи водіїв
У даній підсистемі реалізуються дві основні задачі: облік виробітку і робочого часу водіїв і нарахування заробітної плати за дорожніми листами.

Розрахунок робочого часу водіїв виконується при обробці шляхових і ремонтних листів. Крім цього передбачена можливість спеціальними документами вводити різні відхилення у використанні водіями робочого часу. На підставі цих даних автоматично формується табель обліку робочого часу - уніфікована форма Т13.

Розрахунок нарахувань по заробітній платі водіїв в програмі ведеться різними способами: За відрядними тарифами від виробітку;
Відсотком від виручки;
Відсотком від інших нарахувань;
Фіксованою сумою;
Доплата за нічні години.

Гнучка система фільтрів дозволяє налаштовувати дію тарифів тільки для певних маршрутів, контрагентів, моделей ТЗ (наприклад, якщо водій працює на одному маршруті, то зарплата буде розрахована за одним тарифом, а якщо перейде на інший маршрут - то тариф автоматично зміниться). У програмі передбачена можливість об'єднання тарифів в тарифні плани, що буде актуально для організацій з великою кількістю водіїв.
Інтеграція з іншими системами
Взаємодія конфігурації "Управління автотранспортом Стандарт" з типовими конфігураціями на платформі «1С:Підприємство 8» може виконуватися двома способами:
• За допомогою вивантаження / завантаження даних;
• За допомогою об'єднання в єдину інформаційну базу.

Використання платформи "1С:Підприємство 8.3" забезпечує ефективну роботу і надійне зберігання інформації при роботі сотень користувачів. Сучасна трирівнева архітектура системи дає збереження високої продуктивності при значному зростанні навантаження на систему і обсягів даних, які оброблюються. Висока відмовостійкість досягається за рахунок резервування кластера серверів, а оптимізація швидкодії - за рахунок динамічного балансування навантаження між кластерами. Використання СУБД світових лідерів (MS SQL, IBM DB2, Oracle Database) дозволяє будувати високопродуктивні і надійні інформаційні системи.

Замовляйте дзвінок і отримайте безкоштовну консультацію прямо зараз!

)