Сервіс FREDO ДокМен

Сервіс електронного документообігу - обмін первинними документами між контрагентами, автоматичне завантаження й вивантаження в системи автоматизації бізнесу (BAS, 1С:Підприємство), обмін будь-якими електронними документами. 

Про Сервіс FREDO ДокМен

Тісна інтеграція сервісу FREDO ДокМен з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт і товарними накладними безпосередньо з конфігурацій систем автоматизації бізнесу без створення зовнішніх проміжних файлів..
Сервіс FREDO ДокМен – це сервіс для користувачів систем автоматизації бізнесу (BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство), за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу FREDO ДокМен з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт і товарними накладними безпосередньо з конфігурацій систем автоматизації бізнесу без створення зовнішніх проміжних файлів.

Сервіс FREDO ДокМен дозволить зекономити час та кошти, позбувшись необхідності роздруковувати та видавати (надсилати поштою) паперові копії бухгалтерських документів своїм контрагентам.

Звертаємо увагу, що обмін податковими документами здійснюється за допомогою сервісу FREDO Звіт.

Сервіс FREDO ДокМен надає такі можливості:

➤ створення первинних документів за існуючими шаблонам безпосередньо в програмі FREDO;
➤ вивантаження рахунків, актів виконаних робіт і товарних накладних з типових конфігурацій систем автоматизації бізнесу в сервіс FREDO ДокМен натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
➤ підписання, шифрування і надсилання документів контрагентам-користувачам, які використовують сервіс FREDO ДокМен, а також програми M.E.Doc і Сота, по прямому з'єднанню або за поштовим з'єднанням через платформу ПТАХ, або засобами електронної пошти;
➤ отримання від своїх контрагентів, які використовують сервіс FREDO ДокМен або програми M.E.Doc чи Сота, електронних документів;
➤ завантаження з сервісу FREDO ДокМен в типові конфігурації систем автоматизації бізнесу рахунків, актів виконаних робіт і товарних накладних натисканням однієї кнопки без використання проміжних файлів і додаткових обробок (пряма інтеграція);
➤ пакетна робота з документами;
➤ робота з електронними цифровими підписами (ЕЦП) всіх основних акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними ЕЦП від Державної Фіскальної Служби України;
➤ наявність модуля «Довільне Підписання» – можливість імпорту в програму файлів будь-якого формату для підписання ЕЦП та відправлення на довільні електронні адреси або підписання та шифрування файлів будь-якого формату і відправлення їх контрагентам, які використовують FREDO ДокМен, M.E.Doc і Сота.

Сервіс FREDO Звіт має такі переваги:

➤ надійність та впевненість в аутентичності документа – документ шифрується та підписується ЕЦП;
➤ контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах – відображення статусів проходження електронного документа в інтерфейсі програми;
➤ економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти, послуги кур’єра, простір для архіву);
➤ підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;
➤ отримання єдиної інтегрованої системи для здачі звітності, адміністрування ПДВ та електронного обміну документами за умови наявності у користувача ліцензії на сервіси FREDO Звіт та FREDO ДокМен.
)